Χρήσιμες πληροφορίες

Χρήσιμες Πληροφορίες


Γιατί πρέπει να εγγραφώ πριν αγοράσω;

Εξοικονομεί χρόνο κατά την αγορά καθώς δεν θα χρειάζεται να εισάγετε τα προσωπικά σας στοιχεία κάθε φορά που επισκέπτεστε τον ιστότοπo μας. Μας παρέχει τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε για να παραδώσουμε το προϊόν σας και να επικοινωνήσουμε μαζί σας εάν είναι απαραίτητο. Ασφαλής πρόσβαση στις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.

Επίσης, θα έχετε το πλεονέκτημα να λάβετε πόντους και ειδικά κουπόνια τα οποία θα μπορείτε να τα εξαργυρώσετε και να αποκτήσετε οποιοδήποτε προϊόν θέλετε.

Πώς μπορώ να εγγραφώ;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό κάνοντας κλικ στην επιλογή “Εγγραφή” στο πάνω μέρος της σελίδας.

Ακολουθήστε τις οδηγίες για να συμπληρώσετε τη φόρμα εγγραφής. Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά.

Θυμηθείτε να εισαγάγετε έναν έγκυρο αριθμό τηλεφώνου, ώστε να μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας σε περίπτωση ερωτήματος.

Αφού εισαγάγετε τα προσωπικά σας στοιχεία κάντε κλικ στο “συνέχεια”.

Τι γίνεται αν πρέπει να αλλάξω τα στοιχεία μου;

Μπορείτε να αλλάξατε τα προσωπικά σας στοιχεία ανά πάσα στιγμή.

Ελέγξτε και εάν είναι απαραίτητο, επεξεργαστείτε τα στοιχεία σας κάθε φορά που αγοράζετε.

Τι γίνεται αν ξεχάσω τον κωδικό πρόσβασης μου;

Κάντε κλικ στο «Σύνδεση» και μετά κάντε κλικ στην επιλογή ”Forgot Password?”

Εισαγάγετε τη διεύθυνση email με την οποία έχετε εγγραφεί και κάντε κλικ στο”Reset Password”

Ένας νέος κωδικός πρόσβασης θα σταλεί στη διεύθυνση email σας – μπορείτε να αλλάξετε αυτόν τον κωδικό πρόσβασης, πραγματοποιώντας σύνδεση στον λογαριασμό σας.

1. Επιλέξτε ένα προϊόν από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

2. Κάντε κλικ στο “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ”

3. Μεταβείτε στο καλάθι σας και πατήστε “Ταμείο” ή “Το Καλάθι μου”

4. Θα εμφανιστεί ένα πεδίο για την εισαγωγή του κωδικού. Εισαγάγετε τον κωδικό σας στο πεδίο και πατήστε “Χρήση Κουπονιού” Η έκπτωση εφαρμόστηκε αυτόματα.




Ακολουθήστε αυτόν τον οδηγό βήμα προς βήμα:

  1. Βρείτε ένα προϊόν
    • Βρείτε το προϊόν που θέλετε.
  2. Προσθήκη στο καλάθι
    • Κάντε κλικ στην επιλογή “Προσθήκη στο καλάθι”.
    • Στο μενού του καλαθιού μπορείτε να αλλάξετε τις ποσότητες των προϊόντων ή να αφαιρέσετε τα προϊόντα.
    • Κάντε κλικ στην επιλογή “Ταμείο”.
  3. Είσοδος ή εγγραφή (εάν δεν έχετε ήδη συνδεθεί)
    • Εάν έχετε ήδη εγγραφεί, μπορείτε να συνδεθείτε εισάγοντας το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης και κάντε κλικ στο κουμπί σύνδεσης.
    • Εάν δεν έχετε εγγραφεί, συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα.
  4. Πληροφορίες αποστολής
    • Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία αποστολής σας είναι σωστά πριν συνεχίσετε. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε να παραδωθεί η παραγγελία σας σε άλλη διεύθυνση.
    • Επιλέξτε Μέθοδο αποστολής και μπορείτε να προσθέσετε περισσότερες λεπτομέρειες εάν το κρίνετε απαραίτητο.
    • Κάντε κλικ στο “Συνέχεια”
    • Εάν παραγγείλετε ένα μεγάλο αντικείμενο, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να κανονίσουμε την ημερομηνία παράδοσης.
  5. Πληροφορίες Πληρωμής
    • Επιλέξτε τον προτιμώμενο τρόπο πληρωμής και κάντε κλικ στο “Συνέχεια”
  6. Επιβεβαίωση
    • Εισαγάγετε ή επιβεβαιώστε τη διεύθυνση χρέωσής σας και εάν επιλέξατε την πιστωτική κάρτα ως τρόπο πληρωμής, εισαγάγετε τα στοιχεία πληρωμής της κάρτας σας.
    • Ελέγξτε εάν η διεύθυνση παράδοσης είναι σωστή και κάντε κλικ στο “επιβεβαίωση παραγγελίας” για να συνεχίσετε.
  7. Η παραγγελία σας έχει υποβληθεί σε επεξεργασία!
    • Δημιουργούμε την παραγγελία σας και σας δίνουμε τον αριθμό αναφοράς online.

Σημειώσεις

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια της διαδικασίας χωρίς χρέωση. Η παραγγελία γίνεται μόνο αφού κάνετε κλικ στο “επιβεβαίωση παραγγελίας” στο τελικό στάδιο.

Εάν είστε συνδεδεμένοι στο λογαριασμό σας, η παραγγελία σας θα αποθηκευτεί αυτόματα και μπορείτε να επιστρέψετε σε μεταγενέστερο στάδιο για να την ολοκληρώσετε εάν το επιθυμείτε.

Για οποιεσδήποτε πληροφορίες / σχόλια επικοινωνήστε μαζί μας μέσω του πλαισίου πληροφοριών στην ενότητα “επικοινωνήστε μαζί μας” του ιστότοπου.

Αξία παραγγελίας Κόστος
Παράδοση στην Κύπρο / 0-2kg Κάτω από €29,99 €4,00 (VAT Περιλαμβάνεται)
Πάνω από €30,00 FREE
Τοπική παραλαβή / 0-2kg Κάτω από €29,99 €2,50 (VAT Περιλαμβάνεται)
Πάνω από €30,00 FREE

Οι παραγγελίες άνω των 2 κιλών υπόκεινται σε επιπλέον χρεώσεις 0,30 € ανά κιλό (Περιλαμβάνεται ΦΠΑ)

Οι παραγγελίες αποστέλλονται από την GAP Akis Express. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε:https://gapakisexpress.com/transportation-times/

Παραδίδετε διεθνώς;

Ναι, παραδίδουμε διεθνώς, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για προσφορά

Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης;

Παραδίδουμε σε 2-7 εργάσιμες ημέρες ανάλογα με την τοποθεσία σας και την ημέρα της εβδομάδας που παραγγέλνετε. Το 90% των παραγγελιών παραδίδεται εντός τεσσάρων εργάσιμων ημερών.

Για διεθνείς παραγγελίες ο χρόνο παράδοσης κυμαίνετε από 7-20 εργάσιμες μέρες.

Παραδίδετε στο P.O. Διευθύνσεις κουτιού;

Δυστυχώς, δεν μπορούμε να στείλουμε στο P.O. Διευθύνσεις κουτιού για λόγους ασφαλείας.

Παραδίδετε σε ξενοδοχεία;

Δυστυχώς, δεν μπορούμε να τα παραδώσουμε σε ξενοδοχεία, καφετέριες κτλ.

Αργίες

Δυστυχώς, δεν μπορούμε να παραδώσουμε τις αργίες. Σε αυτήν την περίπτωση, περιμένετε την παράδοσή σας την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Μπορώ να παρακολουθήσω τα προϊόντα μου;

Μόλις στείλουμε το προϊόν σας, σας στέλνουμε ένα email με λεπτομέρειες παρακολούθησης.

Τοπική παραλαβή

Η τοπική υπηρεσία παραλαβής παρέχεται από το GAP Akis Express. Κάντε κλικ εδώ

Προσθέστε μια σημείωση στην παραγγελία σας από ποιο κατάστημα Akis Express προτιμάτε να λαμβάνετε την παραγγελία σας.

Οι διαδικτυακές πληρωμές μπορούν να γίνουν γρήγορα και ασφαλείς μέσω των συστημάτων πληρωμών JCC.

Συστήματα πληρωμών JCC:

Η JCC διαθέτει περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας και εμπειρίας στον τομέα της επεξεργασίας καρτών. Δημιουργήθηκε το 1989 και σήμερα η εταιρεία ενεργεί ως αγοραστής καρτών για λογαριασμό της για τη Visa και την MasterCard και ως επεξεργαστής για κάρτες American Express και Diners Το JCC παρέχει 24/7/365 προστασία απάτης σε όλους τους κατόχους καρτών και τους εμπόρους. Επιπλέον, προστατεύει τους εμπόρους διασφαλίζοντας ότι οι λογαριασμοί τους θα πιστωθούν με τα έσοδα της συναλλαγής τους εντός μίας εργάσιμης ημέρας. Το κέντρο εξατομίκευσης καρτών της JCC είναι το πρώτο ίδρυμα στην Κύπρο πιστοποιημένο από το Διεθνές Πρότυπο Διαχείρισης Πληροφοριών Ασφάλειας: ISO 27001.

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την παρεχόμενη ασφάλεια, επισκεφθείτε τον ιστότοπο JCC Payment Services http://www.jcc.com.cy/en-gb/home.aspx 

Ασφάλεια

Εμείς, στο Broom.com.cy, κατανοούμε και εκτιμάτε την ασφάλεια των προσωπικών και πιστωτικών σας στοιχείων. Εφαρμόζουμε τα υψηλότερα επιχειρηματικά πρότυπα και τη βιομηχανική τεχνολογία για να διασφαλίσουμε την ασφάλεια των δεδομένων σας για να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη σας. Δεν θα «κρατήσουμε / αποθηκεύσουμε» στους διακομιστές μας δεδομένα ευαίσθητα στην κάρτα (π.χ. αριθμός κάρτας, CCV, ημερομηνία λήξης κ.λπ.).

Online αγορές

Διασφαλίζουμε τις διαδικτυακές συναλλαγές μας χρησιμοποιώντας το Secure Sockets Layer (SSL), το βιομηχανικό πρότυπο στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Το σύστημα διασφαλίζει ότι όλες οι προσωπικές σας πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού της πιστωτικής κάρτας, του ονόματος και της διεύθυνσής σας, είναι κρυπτογραφημένες και δεν μπορούν να προβληθούν καθώς οι πληροφορίες ταξιδεύουν μέσω του Διαδικτύου. Το καλάθι αγορών χρησιμοποιεί cookies για να κάνει την εμπειρία αγορών σας πιο εξατομικευμένη και χρησιμοποιούνται μόνο για να σας εξοικονομήσουν χρόνο όταν επισκέπτεστε ξανά.

Κατά την παραγγελία, γίνεται σημείωση της διεύθυνσης IP από την οποία έγινε η παραγγελία και αυτό γίνεται για την ασφάλεια του κατόχου της πιστωτικής κάρτας. Εάν διαπιστώσουμε ότι κάποιος προσπαθεί να χρησιμοποιήσει μια πιστωτική κάρτα με δόλο, μπορεί να ανοίξει και να παραδοθεί μια υπόθεση απάτης στην Ιντερπόλ, για να διώξει την απάτη σε οποιαδήποτε χώρα του κόσμου στην οποία έχει εκπροσώπηση και όπου πραγματοποιήθηκε η απόπειρα δόλου.

Άλλες επιλογές

Εάν εξακολουθείτε να μην αισθάνεστε άνετα να κάνετε online αγορές χρησιμοποιώντας το σύστημα πληρωμών JCC, μπορείτε να παραγγείλετε μέσω e-mail στο info@broom.com.cy ή μπορείτε να μας καλέσετε στο 97772830. Κατά την παραγγελία, φροντίστε να συμπεριλάβετε τον αριθμό τηλεφώνου σας, την τιμολόγηση και διεύθυνση αποστολής. Μπορείτε να συμπεριλάβετε έναν αριθμό πιστωτικής κάρτας με ημερομηνία λήξης ή μπορείτε να μας ζητήσετε να σας καλέσουμε ξανά για να συλλέξετε αυτές τις πληροφορίες.

Μυστικότητα

Εκτιμούμε την εμπιστοσύνη σας και την ασφάλεια των προσωπικών και πιστωτικών σας στοιχείων. Η δέσμευσή μας είναι απλή – Εγγυόμαστε ότι δεν θα κοινοποιήσουμε τα προσωπικά σας στοιχεία, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή την ταχυδρομική σας διεύθυνση σε τρίτους.

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Τυχόν e-mail που μας αποστέλλονται είναι απόρρητα και η διεύθυνσή σας δεν θα χρησιμοποιηθεί ποτέ ούτε θα πωληθεί σε οποιαδήποτε λίστα. Όταν μας επισκέπτεστε ή μας στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επικοινωνείτε μαζί μας ηλεκτρονικά. Με το παρόν συναινείτε να λαμβάνετε ηλεκτρονικές επικοινωνίες από εμάς κατά την αποστολή οποιουδήποτε ερωτήματος σε εμάς. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω e-mail και συμφωνείτε ότι όλες οι συμφωνίες, ειδοποιήσεις, γνωστοποιήσεις και άλλες επικοινωνίες που σας παρέχουμε ηλεκτρονικά, ικανοποιούν οποιαδήποτε νομική απαίτηση ότι τέτοιες ανακοινώσεις είναι γραπτές.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

Εάν τα εμπορεύματα παραδόθηκαν εσφαλμένα ή υπέστησαν ζημιές, στείλτε μας email στο info@broom.com.cy ή μπορείτε να μας καλέσετε στο 97772830 και θα κανονίσουμε να διορθώσουμε την κατάσταση.

Τα αντικείμενα μπορούν να επιστραφούν μόνο εάν είναι δεν είναι ανοιγμένα, αχρησιμοποίητα και σε κατάσταση επαναπώλησης με όλες τις ανθεκτικές σε παραβίαση σφραγίδες, συσκευασίες και οποιοδήποτε σελοφάν άθικτο και κλειστό.

Τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον παραγγέλλοντα.

Τα αντικείμενα πρέπει να επιστραφούν εντός 14 ημερών από την αποστολή.

Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε ή να αντικαταστήσετε ένα αντικείμενο, στείλτε τα στοιχεία στην παρακάτω διεύθυνση. Εάν δεν έχετε πλέον το τιμολόγιό σας, συμπεριλάβετε μια επεξηγηματική σημείωση που αναφέρει τον αριθμό παραγγελίας και τον λόγο επιστροφής.

Για περαιτέρω βοήθεια παρακαλώ στείλτε e-mail στο info@broom.com.cy

Ποια είναι η πολιτική επιστροφής και επιστροφής χρημάτων;

  • Πλήρως λειτουργικό προϊόν: Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν για επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερολογιακών ημερών το πολύ μετά την ημερομηνία παράδοσης. Θα σας επιστραφεί η τιμή του προϊόντος και το ΦΠΑ. Τα έξοδα αποστολής δεν θα επιστραφούν. Δεδομένου ότι δεν ευθύνεται για προϊόντα υπό διαμετακόμιση, συνιστάται η αποστολή προϊόντων μέσω ασφαλισμένης μεθόδου αποστολής. Είστε υπεύθυνοι για τα έξοδα αποστολής επιστροφής. Μετά από περισσότερες από 14 ημερολογιακές ημέρες, δεν θα χορηγούνται επιστροφές χρημάτων.
  • Το προϊόν δεν λειτουργεί από την αρχή («νεκρό κατά την άφιξη»): Εάν το αγορασμένο προϊόν δεν λειτουργεί όταν χρησιμοποιείται, μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερολογιακών ημερών μετά την παράδοση. Στη συνέχεια, το προϊόν θα παραληφθεί από μεταφορέα στο σπίτι σας δωρεάν. Σε περίπτωση που περιμένετε περισσότερες από 14 ημέρες μετά την παράδοση, μπορείτε να ζητήσετε επισκευή μόνο για εγγύηση του εν λόγω προϊόντος, αλλά όχι επιστροφή χρημάτων για επιστροφή χρημάτων.
  • Παρακαλούμε επικοινωνήστε πάντα με το γραφείο εξυπηρέτησης πελατών στο 97772830 πριν επιστρέψετε ένα προϊόν.

Τυπική πολιτική επιστροφής

  • Υπάρχουν μερικά σημαντικά πράγματα που πρέπει να θυμάστε κατά την επιστροφή ενός προϊόντος που αγοράσατε από το Magic-Broom E-shop:
  • Έχετε 14 ημερολογιακές ημέρες για να επιστρέψετε ένα στοιχείο από την ημερομηνία παραλαβής του.
  • Μπορούν να επιστραφούν μόνο αντικείμενα που έχουν αγοραστεί απευθείας από το ηλεκτρονικό κατάστημα Magic-Broom, μέσω του διαδικτυακού καταστήματος. Τα προϊόντα Magic-Broom E-shop που αγοράστηκαν μέσω άλλων λιανοπωλητών πρέπει να επιστραφούν σύμφωνα με την αντίστοιχη πολιτική επιστροφών και επιστροφών. Βεβαιωθείτε ότι το αντικείμενο που επιστρέφετε έχει επανασυσκευαστεί με όλα τα καλώδια, τους προσαρμογείς και την τεκμηρίωση που περιλαμβάνονται κατά τη λήψη του. Έχετε το νόμιμο δικαίωμα να επιστρέψετε την παραγγελία σας (κατά την κρίση σας)  με γραπτή ειδοποίηση έως δεκατέσσερις (14) εργάσιμες ημέρες μετά την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος.

Πότε θα εμφανιστεί η πίστωση στην κάρτα μου;

Η πίστωση επιστροφής χρημάτων θα εμφανιστεί στην κάρτα σας εντός 5-7 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που θα λάβουμε ένα επιστρεφόμενο προϊόν.

Αξιώσεις ζημιάς που σχετίζονται με την παράδοση του προϊόντος

Οποιαδήποτε αξίωση ζημιάς πρέπει να αναφέρεται στο γραφείο εξυπηρέτησης πελατών εντός 14 ημερολογιακών ημερών μετά την παράδοση. Στη συνέχεια, το προϊόν θα παραληφθεί από έναν μεταφορέα στο σπίτι σας δωρεάν.

The shopping platform used on this website is WooCommerce. WooCommerce is setting a few cookies to save cart information and to manage your sessions. Apart from WooCommerce, Google Analytics is also used for website statistics. Google Analytics is also setting a few cookies that transfer some information, such as what browser you use etc., that help us optimise this website. If you would like to find out more about these services or about cookies you can do so on their websites.
Below is a list of the cookies used on this site, which you can delete in your browser settings at any time:

COOKIE TYPE DURATION DESCRIPTION
woocommerce_cart_hash WooCommerce at end of session Contains information about the cart as a whole and helps WooCommerce know when the cart data changes.
woocommerce_items_in_cart WooCommerce at end of session Contains information about the cart as a whole and helps WooCommerce know when the cart data changes.
wp_woocommerce_session_ WooCommerce at end of session Contains a unique code for each customer so that it knows where to find the cart data in the database for each customer. No personal information is stored within these cookies.
__utma Google Analytics 2 years from set/update Used to distinguish users and sessions. The cookie is created when the javascript library executes and no existing __utma cookies exists. The cookie is updated every time data is sent to Google Analytics.
__utmt Google Analytics 10 minutes Used to throttle request rate.
__utmb Google Analytics 30 mins from set/update Used to determine new sessions/visits. The cookie is created when the javascript library executes and no existing __utmb cookies exists. The cookie is updated every time data is sent to Google Analytics.
__utmc Google Analytics End of browser session Not used in ga.js. Set for interoperability with urchin.js. Historically, this cookie operated in conjunction with the __utmb cookie to determine whether the user was in a new session/visit.
__utmz Google Analytics 6 months from set/update Stores the traffic source or campaign that explains how the user reached your site. The cookie is created when the javascript library executes and is updated every time data is sent to Google Analytics.
__utmv Google Analytics 2 years from set/update Used to store visitor-level custom variable data. This cookie is created when a developer uses the _setCustomVar method with a visitor level custom variable. This cookie was also used for the deprecated _setVar method. The cookie is updated every time data is sent to Google Analytics.
cookie_notice_accepted Cookie Notice 1 month Acceptance of cookie usage.

Contractual conclusion and withdrawal

After you submit an order we will give you an Order Reference Number and details of the products you have ordered. We will send the same details to you in an email acknowledging receipt of your order (Order Acknowledgement). We will then send a further email to confirm your order (Order Confirmation). Please note that a purchase with the name Magic-Broom E-Shop will appear in your bank statement
Subject to the paragraph headed “IMPORTANT” below, acceptance of your order and the creation of a contract between us will only occur when we send you an email confirming your order (Order Confirmation). This will contain details of how your products will be delivered to you. Alternatively, we may decline all or part of your order for any reason, in which case we will e-mail you to tell you so.

IMPORTANT: We try very hard to ensure that all information on this site is accurate. However, just occasionally, an error can occur. If we discover an error (e.g. the price or description of a product you have ordered) we may cancel your order at any time up to the point we send you the product(s) (even if you have received your Order Confirmation email). If we do cancel your order, you will receive a full refund of any charges already paid.

In the event that despite the acceptance of your order, goods are eventually not available, we have the right to withdraw from the agreement. In this event we will inform you promptly about the non-availability of the ordered goods and if you have already paid for these, we shall immediately reimburse in full. All order quantities accepted apply to standard household quantities.

PLEASE NOTE THAT ONLINE SALE OF OUR GOODS WITHIN OUR E-COMMERCE SITE MAY ONLY BE PERFORMED WITHIN THE FREE BOUNDARIES OF THE REPUBLIC OF CYPRUS. 

Prices and Payment

All prices and charges on this site are in EUROS. They include any VAT payable.

The total cost of your order will be the price of the products you order, the applicable delivery charge (if any). All these will be set out clearly in your Shopping Cart before you submit your order.
Subject to the paragraph headed “IMPORTANT” above, prices, offers and products are subject to availability and may change before, but not after, we confirm your order. If something becomes unavailable we may offer you an alternative.

Delivery Times

It depends of the method you choose for delivery. “Standard Delivery” option may take 2-7 days. If you order a large item, we will contact you to arrange a delivery date.

These terms and conditions, and all transactions relating to this website and all non-contractual obligations arising from any transaction carried out on this website are governed by Cypriot law. We do not accept amendments to these terms and conditions.

The transaction can be processed in English language.